Ang Destiny

destiny-love-loveQuotess-sayings-quotations-Quotes

 

Composed by: Marie Allysa M. Sicad

I.

Mura la’g gahapon,

katong kita nagkabangaay.

Suko-suko pako kay wa ka mag tan-aw

sa imong gi agi-an.

Busa sa paghangad naka lantaw ko

sa imong mga mata,

ug mikalit og paspas ang dagan sa akong dughan

ohhh…

Wa ko katingog, wa ko kalihok, nakatama lang gyud ko’g kadiyot.

oh wa ko kahibaw kung na unsa to akong nawng,

aguy ka ulaw.

Chorus

Kay ingon ani gyud ni,

and destiny, di mag saba kung mo tunga

pinakalit aduna nakay laing mabati.

II.

Mura la’g gahapon,

katong kita nag kiniligay,

kay kinsa man magtuo na kitang duha

duol ra diay og balay,

busa usa ka adlaw nangutana ka,

kung pwede ba ko ihatod sa amoa?

Chorus

Kay ingon ani gyud ni,

and destiny, di mag saba kung mo tunga

pinakalit aduna nakay laing mabati.

Leave a Reply

